Про мене

Доброго дня, шановні відвідувачі мого блогу! 

Сеник Олена Анатоліївна

 (Член Асоціації працівників дошкільної освіти ВГО)

працюю у чудовому дошкільному закладі №3 "Веселка" м.Чорткова Тернопільської області на посаді інструктора з фізичного виховання з 2006 року. Педагогічний стаж роботи 11 років. Працюю над проблемою:"Особливості використання інноваційних технологій у системі фізкультурно-оздоровчої роботи в сучасному дошкільному закладі". Володію ефективними формами та методами організації навчально-виховного процесу, інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно використовую і поширюю їх у професійному середовищі. Головним моїм завданням є створення умов для гармонійного розвитку дитини і надання можливостей до самореалізації в майбутньому житті. Запорукою успіху кожної дитини є не тільки відсутність хвороб і недоліків, а й стан цілковитого духовного, фізичного, психологічного і соціального благополуччя.
Педагогічне кредо
"Фізичні вправи можуть замінити безліч ліків, 
але жодні ліки не можуть замінити фізичні вправи"
 Життєве кредо
"Здоровим бути висока мета, 
кожного, хто в дитсадочку зроста"

Використовую такі інноваційні форми роботи:
  • фітбол-гімнастику
  • степ-аеробіку
  • заняття-подорожі
  • заняття-сюрпризи
  • рольові ігри
  • психогімнастику
  • дихальну гімнастику
  • кольоротерапію
  • ігровий масаж
  • пальчикову гімнастику.
Основними завданнями в своїй роботі вважаю:

  • збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров'я дітей
  • підвищення розумової та фізичної працездатності
  • створення необхідних передумов для  духовного та соціального здоров'я
  • виховання у дітей зацікавленості до різних видів рухів
  • розвиток фізичних здібностей у старших дошкільників
  • впровадження різних типів і форм проведення фізкультурних занять
  • формування системи валеологічних знань щодо свідомого ставлення до свого здоров'я 
  • виховання у дітей здорового способу життя у повсякденному житті.
  • Тому метою моєї роботи є: зміцнення здоров'я дитини, сприяння формуванню свідомого ставлення до здоров’я як найвищої соціальної цінності; здійснення моніторингу стану здоров'я дошкільнят і рівня їхнього фізичного розвитку; впровадження різнобічних методичних підходів у заняттях з фізичного виховання; застосування здоров'я зберігаючих технологій та особистісно-орієнтовний підхід до навчання і виховання з метою підвищення інтересу до уроків фізичного виховання у школі.



Немає коментарів:

Дописати коментар